تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 9:58
کد خبر : 10330

دستورالعمل تکریم ارباب رجوع امسال اجرایی می‌شود/ تولید ۷۰ انیمیشن آموزشی توسط قوه قضائیه

دستورالعمل تکریم ارباب رجوع امسال اجرایی می‌شود/ تولید ۷۰ انیمیشن آموزشی توسط قوه قضائیه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام هادی صادقی در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه اکثر کارهای فرهنگی این قوه قضائیه رسانه ای شده است عنوان کرد:  امسال دو طرح جدید فرهنگی در کشور اجرایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام هادی صادقی در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه اکثر کارهای فرهنگی این قوه قضائیه رسانه ای شده است عنوان کرد:  امسال دو طرح جدید فرهنگی در کشور اجرایی می‌شود که یکی در جهت افزایش آگاهی مردم و دیگری بحث تکریم ارباب رجوع است.

وی ادامه داد: برنامه دیگر برای تکریم ارباب رجوع است که در این راستا دستورالعملی جدیدی تدوین و ابلاغ شد که امسال اجرایی می‌شود تا سطح رضایت عمومی ارتقا پیدا کند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه کشور بیان کرد: در بحث فرهنگ‌سازی تاکنون ٧٠ قطعه انیمیشن حدود ٢ دقیقه‌ای ساخته و پخش شده است و این کار همچنان ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم و حدیث در رابطه فعالیت فرهنگی قوه قضائیه در رابطه با عفاف و حجاب  اظهار کرد: در بحث عفاف در داخل قوه قضاییه برنامه و شورای مخصوص داریم که مرتب دارد کار می‌شود و در حوزه حجاب  هم جز تیزرهایی که ساختیم نمی‌توانیم کار دیگری انجام دهیم چون امکاناتش را نداریم.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه قبل از اینکه قوه قضاییه در بحث عفاف و حجاب کار کند باید دانست که کاری همچون عفاف و حجاب با بگیر و ببند حل نمی‌شود، افزود: این موضوع یک مسئله فرهنگی است  و نیاز به تربیت دارد.

وی اظهار کرد: فرد باید از کودکی با شیوه عفت و حجاب رشد کند، اگر در مهد کودک ترویج بی‌عفافی شود یا حیا بچه‌ها بریزد یا ترویج اختلاط انجام شود در بزرگسالی نمی‌توان جلو آن را گرفت و اشتباه‌تر این است که  این مشکل به دوش قوه بیندازیم.

معاون فرهنگی قوه قضائیه در رابطه با عملکرد استان خراسان رضوی در بحث برنامه های فرهنگی اظهار کرد: برنامه های فرهنگی برای همه کشور است، بعضی از استان ها بسیار قوی ورود پیدا کردند و بعضی ها نه؛ به عنوان مثال ما در تهران کارهای وسیعی در دانشگاه ها، مساجد، مصلی تهران، مترو و راهپیمایی ها در این زمینه برگزار کرده ایم.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد