تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 9:24
کد خبر : 103216

ضرورت شناخت موانع و استفاده از نخبگان جوان برای رفع موانع تولید

ضرورت شناخت موانع و استفاده از نخبگان جوان برای رفع موانع تولید

حسین آرگیو در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در فیروزآباد با اشاره به شعار انتخاب شده توسط رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با دقت و ظرافت خاصی نسبت به آسیب‌شناسی در حوزه تولید به مؤلفه‌های دخیل در عدم تحقق کامل شعار سال گذشته اشاره کردند. وی با بیان اینکه حذف

حسین آرگیو در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در فیروزآباد با اشاره به شعار انتخاب شده توسط رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب با دقت و ظرافت خاصی نسبت به آسیب‌شناسی در حوزه تولید به مؤلفه‌های دخیل در عدم تحقق کامل شعار سال گذشته اشاره کردند.

وی با بیان اینکه حذف موانع تولید با همت مضاعف و دوچندان یکی از اولویت‌های قطعی در راهبرد اداره کشور خواهد بود، افزود: شناخت موانع اصلی و استفاده از نخبگان و جوانان برای رفع این موانع باید در دستور کار همه مسئولان و مدیران قرار گیرد.

فرماندار فیروزآباد با اعلام آمادگی کامل خود و مدیران این شهرستان برای تحقق منویات رهبری و تحقق شعار سال، ادامه داد: از همین امروز با تمام توان و ظرفیت خود برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدکنندگان وسط میدان خواهیم بود.

وی اضافه کرد: حمایت و پشتیبانی از افراد خلاق و کارآفرین و نوآور برای افزایش تولید و صادرات و در نهایت تبدیل کشور به یک قدرت اقتصادی در منطقه و جهان بسیار ضروری و راهبردی است.

آرگیو گفت: تمام واحدهای تولیدی بنگاه‌های اقتصادی به صورت مرتب و سخت کنترل خواهد شد تا نسبت به ارتقاء و تولیدات این بنگاه‌ها اقدامات لازم به عمل آید.

فرماندار فیروزآباد خاطرنشان کرد: باید بنگاه‌هایی که به صورت تعطیل یا غیر فعال بوده شناسایی شود، مشکلات آن‌ها بررسی شده و با تمام ظرفیت در مدار تولید قرار گیرد.

وی با بیان این که شهرستان فیروزآباد یکی از قطب‌های بزرگ دامداری و کشاورزی است، افزود: باید واحدهای صنعتی و کشاورزی به صورت کاملاً هدفمند و سنجیده کنترل شوند تا نسبت به ارتقاء تولید اقدامات لازم به عمل آید.

آرگیو ادامه داد: تغییر الگوی کشت و آبیاری از سنتی به مدرن و همچنین الگوی کشت از سنتی به سمت گلخانه‌ای بسیار اهمیت دارد.

او با تأکید بر مأموریت بزرگ دولت برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و همراه با مشارکت عمومی، بیان داشت: قطعاً با برنامه‌ریزی دقیق و مدون نخواهیم گذاشت این مأموریت بزرگ خللی در روند اجرای مأموریت محوله از سوی رهبری مبنی بر حمایت از تولید ایجاد کند.

فرماندار فیروزآباد در پایان تصریح کرد: مقاومت، خلاقیت و صبر و شکیبایی ملت ایران برای جهانیان این امر را مبرهن نمود که مردم ایران موانع کوچک و بزرگ را از پیش پای خود بر می‌دارند تا به قله پیروزی و استقلال کامل برسند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد