تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 7:35
کد خبر : 10311

جرائم اقتصادی در کرمانشاه به طور ویژه ای بررسی می شود

جرائم اقتصادی در کرمانشاه به طور ویژه ای بررسی می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاک پرس، دکتر محمد رضا عدالتخواه در جلسه شورای قشر بسیج کارمندی، اظهار داشت: بخش اقتصادی دادگستری با هماهنگی اتاق اصناف و بازرگانی تدابیری اندیشیده تا جرائم و مشکلات اقتصادی را به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاک پرس، دکتر محمد رضا عدالتخواه در جلسه شورای قشر بسیج کارمندی، اظهار داشت: بخش اقتصادی دادگستری با هماهنگی اتاق اصناف و بازرگانی تدابیری اندیشیده تا جرائم و مشکلات اقتصادی را به طور ویژه تر مورد بررسی قرار دهد.

 رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مدیران نباید دیر در ادارات حاضر شوند و زود بروند بیان کرد: از مدیران و کارمندان انتظار انجام کارهای جهادی می رود چه اینکه اگر مدیران روحیه ای انقلابی داشته باشند اثرگذار تر خواهند بود.

دکتر عدالتخواه گفت: در جلسات شورای قشر بسیج کارمندی به طور عمده مباحثی درباره راهکارهای تحقق شعار سال ذکر شد اما نکته اساسی در همه این جلسات توجه ویژه به تولید، اشتغال و روحیه بوده است.

وی انجام کار تحقیقاتی برای کاشت فندق را از مصادیق چنین مباحثی دانست و افزود: کاشت هندوانه و فروش آن رد تهران با قیمت  کیلویی۴۸۰ تومان و به فروش رسیدن پیاز به قیمت هر کیلو هشت هزار تومان دورریز سرمایه است که باید برای آن برنامه ریزی دقیقی انجام شود.

دکتر عدالتخواه با بیان اینکه تدابیری اندیشیده شود تا بنگاه های کوچک اقتصادی با تزریق نقدینگی دوباره به عرصه تولید بازگردند گفت: در جلسات شورای عالی قشر بسیج که بر روی تولید، اشتغال و سرمایه گذایر اثر گذار بوده مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

رئیس قشر بسیج کارمندان استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل کمیته حمایت از سرمایه گذاری مشروع در دادگستری استان بیان کرد: تغییر سریع مدیران اجرایی یا عدم توانمندی آنان سبب کاهش کارایی می شود.

دکتر عدالتخواه وضعیت اقامه نماز جماعت در ادارات استان را نامطلوب ارزیابی  و عنوان کرد: در ساعات نماز مهمترین کار اقامه نماز است زیرا این زمان تنها به خداوند اختصاص دارد.

وی درباره روز ۱۷ مرداد نیز افزود: طرح معضلات و مشکلات جامعه از وظایف خبرنگاران است؛ کار آنان باید امر به معروف و نهی از منکر باشد و در عین حال که باید حسن نیت را رعایت کنند مسئولین نیز باید در برابر آنان سعه صدر داشته باشند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد