تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1400 - 12:31
کد خبر : 103047

رونق تولید نیازمند ساده‌سازی قوانین کسب و کار است

رونق تولید نیازمند ساده‌سازی قوانین کسب و کار است

«علی آهون‌منش» رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس گفت: ایجاد تحول در تولید و اقتصاد تنها با فعالیت یک یا چند وزارتخانه حاصل نمی‌شود بلکه دولت باید موانع تولید را رفع کند. وی با بیان اینکه قوانین ساده باید جایگزین موانع تولید شود، گفت: برای رسیدن

«علی آهون‌منش» رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس گفت: ایجاد تحول در تولید و اقتصاد تنها با فعالیت یک یا چند وزارتخانه حاصل نمی‌شود بلکه دولت باید موانع تولید را رفع کند.

وی با بیان اینکه قوانین ساده باید جایگزین موانع تولید شود، گفت: برای رسیدن به تولید انبوه باید دولت فعالیت‌های خود را گسترش داده و با رفع موانع و مشکلات از شعار سال حمایت کند.

آهون منش تصریح کرد: در حال حاضر اعتماد بین تولیدکنندگان و دولت از بین رفته است که این مشکل را باید مجموعه دولت با سرمایه‌گذاری، واگذاری زمین و ارائه تسهیلات جبران کرده و تولید در کشور را حمایت کند.

وی در پایان اظهار کرد: باید همه قدرت دولت در قالب یک مجموعه کاربردی تمرکز خود را برای تحقق شعار سال بگذارد تا بتوان به دستاورد و نتایج قابل قبولی رسید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد