تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1400 - 11:41
کد خبر : 103013

راهکار شهید قاسم سلیمانی برای رهایی کشور از مشکلات/ سخنان شنیده نشده سردار دلها

راهکار شهید قاسم سلیمانی برای رهایی کشور از مشکلات/ سخنان شنیده نشده سردار دلها

– اخبار فرهنگی – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز عملیات فتح‌المبین بخش‌هایی از سخنان شهید سپهبد قاسم سلیمانی درباره این عملیات غرورآفرین منتشر شده که ایشان در خصوص دلایل پیروزی این عملیات اشاره می‌کند. عملیات فتح‌المبین در سال

– اخبار فرهنگی –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز عملیات فتح‌المبین بخش‌هایی از سخنان شهید سپهبد قاسم سلیمانی درباره این عملیات غرورآفرین منتشر شده که ایشان در خصوص دلایل پیروزی این عملیات اشاره می‌کند.

عملیات فتح‌المبین در سال ۱۳۶۱ با رمز یا زهرا علیها السلام در جبهه جنوبی در منطقه غرب شوش و دزفول انجام شد. این عملیات چهار مرحله‌ای را که با آزادسازی بخش عمده‌ای از مناطق اشغال شده توسط دشمن همراه بود، می‌توان نقطه عطف جنگ تحمیلی ایران و عراق  دانست.

در عملیات فتح المبین بیش از ۱۵ هزار نفر از نیرو‌های دشمن بعثی به اسارت در آمدند. به همین مناسبت ویدئو کلیپی از سخنرانی دیده نشده سردار رشید اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه بخشی از این ویدئو را با جزئیات بیشتر مشاهده می‌کنید.

این کلیپ را اینجا ببینید:

شهید , سردار قاسم سلیمانی , شهید سپهبد قاسم سلیمانی , دفاع مقدس ,

انتشار نماهنگ “مثل پرنده‌ها بی قرارم” باصدای سالار عقیلی و تصاویر منتشر نشده از شهید سلیمانیمدافع حرمی که محل شهادت خود را می‌دانست

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد