تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1400 - 14:52
کد خبر : 102827

شهر قم در سال روز میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج) غرق در نور و شادی است

شهر قم در سال روز میلاد حضرت بقیه الله الاعظم(عج) غرق در نور و شادی است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  قم ، هم‌زمان با پانزدهم شعبان سال روز میلاد امام زمان(عج) شهر مقدس قم نیز هم‌زمان با سایر شهرهای کشور غرق در شادی و سرور است. زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت (س) از

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  قم ، هم‌زمان با پانزدهم شعبان سال روز میلاد امام زمان(عج) شهر مقدس قم نیز هم‌زمان با سایر شهرهای کشور غرق در شادی و سرور است.

زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت (س) از جای‌جای ایران اسلامی خود را به مسجد مقدس جمکران رسانده‌اند تا در این جشن و سرور خود را سهیم بدانند.

شهر آذین‌بندی و چراغانی شده و همه جای شهر را ریسه بسته‌اند، شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) با پخش گل و شیرینی خود را در این جشن بزرگ سهیم می‌دانند.

آیت‌الله خاتمی: اعتقاد به امام زمان (عج) اعتقادی قطعی و همانند اصل توحید استکاروان خودرویی محبان امام زمان(عج) در رشت+ فیلمآسمان اهواز در شب میلاد امام زمان (عج) نورباران شد + فیلم

مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) نیز به‌طرز باشکوهی آذین‌بندی شده و هزاران تن از عاشقان بانوی آب و آینه خود را به این دو مکان مقدس رسانده‌اند تا این میلاد میمون و خجسته را جشن بگیرند.

همچنین مراسم جشن نیز با حضور عاشقان و شیفتگان حضرت ولی عصر (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به همین مناسبت آئین‌های جشن در مسجدها، حسینیه‌ها و تکیه‌ها  در سراسر استان قم برگزار شد و سخنرانان به بیان ویژگی‌ها و کرامت‌های امام زمان(عج) و اهمیت دوران عصر غیبت پرداختند.

همچنین امشب پس از نماز مغرب و عشاء، در شام نیمه شعبان آئین شکرگزاری خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد