تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 11:55
کد خبر : 10276

امر به معروف و نهی از منکر وعده الهی است

امر به معروف و نهی از منکر وعده الهی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وحدت درمیان، سروان پاسدار محمد فاطمی نسب، جانشین فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان درمیان، عصر روز گذشته در نشست فصلی فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های  مقاومت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وحدت درمیان، سروان پاسدار محمد فاطمی نسب، جانشین فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان درمیان، عصر روز گذشته در نشست فصلی فرماندهان و دبیران امر به معروف و نهی از منکر پایگاه های  مقاومت بسیج روستاهای بخش مرکزی و گزیک شهرستان درمیان اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر وعده الهی است.

 

وی افزود: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تعطیل شود دچار عذاب الهی خواهیم شد.

 

جانشین فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان بیان کرد: همین خشکسالی، اعتیاد، طلاق و سایر مشکلاتی که در شهر و روستاها مردم دچارش هستند عذاب است.

 

فاطمی نسب تصریح کرد: عذاب وقتی نازل شد همه را با هم از بین می‌برد و به خوب و بد نگاه نمی‌کند.

 

وی با بیان اینکه باید در زمینه منکرات موضع داشته وعملیاتی وارد شویم، اذعان کرد: الان روز به روز آمار طلاق، اعتیاد، فرار از خانه و سایر مشکلات در روستاها و شهرها زیاد می‌شود و نباید نسبت به این مسائل بی تفاوت بود.

 

جانشین فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان گفت: دشمن امروز از جنگ نظامی دل بریده و برایش کاربردی ندارد و در زمینه فرهنگی کار می‌کند، دشمن با هدف گرفتن فرهنگ پیش می‌رود از طریق ماهواره، اعتیاد، طلاق، تغذیه انسانها که از طریق تراریخته ها و مواد شمیایی باعث ضعیف شدن و منقرض شدن خود به خود نسل ما خواهد شد.

 

فاطمی نسب اذعان کرد: جنگ نظامی هم محتمل است و باید ما در زمینه نظامی مجهز و آماده باشیم اما الان باید بیش از پیش در زمینه مسائل فرهنگی باید هوشیار بود.

 

وی با اشاره به اینکه پایگاه های مقاومت بسیج در روستاها باید برای طلاق ، اعتیاد و سایر مشکلات روستای محل زندگیشان برنامه داشته باشند،تاکید کرد:ما برای اینکه در سطح شهرستان و استان پیشرفت داشته باشیم باید خودمان به فکر بوده و کار کنیم؛ کسی برای ما کاری نخواهد کرد.

 

جانشین فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان در پایان به آیه ای ۱۱ سوره رعد اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن به مردم گفته است که ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهیم مگر آنکه خودشان بخواهند که تغییر دهند و از این آیه مشخص است که تغییر سرنوشت هر کس چه خوب و چه بد به دست خودش است.

 

فاطمی نسب بیان کرد: با ترویج امر به معروف و نهی از منکرجامعه سالمی خواهیم داشت.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد