تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1400 - 19:58
کد خبر : 102646

۱۰ زندانی در مشهد به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان آزاد شدند

۱۰ زندانی در مشهد به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان آزاد شدند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز یکشنبه اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی، این زندانیان با مشارکت امام جماعت و نمازگزاران مسجد امام علی(ع) روستای ساغروان در اطراف مشهد، در قالب اجرای این طرح از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند. مدیرکل زندانهای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از روز یکشنبه اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی، این زندانیان با مشارکت امام جماعت و نمازگزاران مسجد امام علی(ع) روستای ساغروان در اطراف مشهد، در قالب اجرای این طرح از زندان مرکزی مشهد آزاد شدند.

مدیرکل زندانهای خراسان رضوی در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد گفت: در این طرح، هشتم هر ماه معمولا هشت زندانی نیازمند به نیت امام رضا (ع) با مشارکت و همت خیرین و نمازگزاران مساجد از زندانهای استان آزاد می شوند که این ماه نیز در نخستین روزهای سال جدید و همزمان با جشن نیمه شعبان در اجرای مرحله پنجم این طرح با مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد، امام جماعت و نمازگزاران مسجد روستای ساغروان این اتفاق روی داد.

سعید سرباز جانفدا افزود: طرح نذر هشتم به سبب مشارکت مساجد در موضوع آزادی زندانی و تحت پوشش قراردادن خانواده وی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی و معیشتی متفاوت با سایر طرحهای آزادی زندانیان است.

وی ضمن قدردانی از امام جماعت و خیرین و نمازگزاران مسجد روستای ساغروان ادامه داد: با پرداخت یک میلیارد ریال بدهی این تعداد زندانی توسط خیرین از زندان آزاد و بلافاصله پس از آزادی به زیارت امام رضا(ع) مشرف شدند.

۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی چناران در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره ‌کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارند.

بر اساس اعلام مسوولان قضایی، استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی ۱۷ هزار زندانی دارد.

ساغروان، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی ایران است که در دهستان میان ولایت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن چهاز هزار و ۴۵۵ نفر بوده‌است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد