تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فروردین 1400 - 14:39
کد خبر : 102580

رفع موانع اشتغال اولویت کاری کمیته امداد است

رفع موانع اشتغال اولویت کاری کمیته امداد است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا؛ «محسن رخصی» روز یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری کمیته امداد استان کرمانشاه در سال جدید با گرامیداشت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت امام عصر (عج) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بر اهتمام ویژه این نهاد در تحقق شعار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا؛ «محسن رخصی» روز یکشنبه در نخستین جلسه شورای اداری کمیته امداد استان کرمانشاه در سال جدید با گرامیداشت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت امام عصر (عج) با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بر اهتمام ویژه این نهاد در تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» تاکید کرد و افزود: همه واحدهای ستادی اداره کل باید معاونت اشتغال استان را در راستای تحقق شعار سال کمک نمایند.

او گفت: تحقق شعار سال نیازمند کار جهادی و مضاعف است و همه واحدها باید در راستای رفع موانع و کمک به تولید و اشتغال در استان تلاش نمایند.

وی کمک به خودکفایی و اشتغال مددجویان را یکی از برنامه های کمیته امداد دانست و اظهار داشت: از طریق پرداخت تسهیلات و ارائه مشاوره های تخصصی به خودکفایی و ایجاد اشتغال مددجویان کمک می‌کنیم.

رخصی همچنین تبادل نظر و بررسی راهکارها و راهبردهای استان کرمانشاه برای رسیدن و عمل به شعار سال جدید در بیانات مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق برنامه ابلاغی رییس کمیته امداد که در ۱۹ محور و ۱۳۷ بند ابلاغ شده را از اهداف برگزاری این جلسه ذکر کرد.

 مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات مهم این نهاد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از هفت هزار و ۳۶۰ مورد تسهیلات کارگشایی با اعتباری بیش از ۵۷ میلیارد تومان بدون بهره در قالب ودیعه مسکن، آموزش کسب و کار و سایر به مددجویان پرداخت شده است.

رخصی افزود: کمیته امداد در سال گذشته برای مددجویان زیرپوشش خود در سطح استان ۲۵۰ واحد مسکونی احداث، خریداری و بهسازی کرد و همچنین تعمیرات ۴۶۱ واحد را انجام داد.

وی اضافه کرد: کمیته امداد در ایجاد اشتغال مددجویان از یک سیستم منظم و کامل از مرحله استعداد یابی و مشاوره شغلی، آموزش و مهارت آموزی، تشکیل پرونده، نظارت اولیه طرح های اشتغالزا، حین اجرا و بعد از اجرا به منظور پایداری اشتغال مددجویان برخوردار است.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه ۸۰ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۸۴ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد