تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردین 1400 - 12:01
کد خبر : 102319

طرح "سلمان محمدی" در اصفهان اجرا می‌شود

طرح "سلمان محمدی" در اصفهان اجرا می‌شود

– اخبار استانها – محمدرضا شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به اقدامات قرارگاه، اظهار داشت: از بیست و هشتم اسفند طرح سلمان محمدی با کمک و همکاری مجمع رهروان امر به معروف، سپاه، ناجا و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شد که میزان مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به

– اخبار استانها –

محمدرضا شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به اقدامات قرارگاه، اظهار داشت: از بیست و هشتم اسفند طرح سلمان محمدی با کمک و همکاری مجمع رهروان امر به معروف، سپاه، ناجا و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شد که میزان مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به بقیه کمتر بوده است.

وی افزود:۱۴ ایستگاه مشاوره در ۱۴ نقطه راه‌اندازی شده که متشکل از روحانی‌هایی هستند که در ابعاد مختلف به شهروندان مشاوره می‌دهند.

مسئول طرح سلمان محمدی و قرارگاه یاوران معروف با بیان اینکه در کنار این ایستگاه‌ها تعدادی پایگاه‌های بسیج خواهران و گروه‌های فرهنگی فعال شهر با ایستگاه‌های مشاوره هماهنگ هستند، گفت: آنها در موضوعات مختلف از جمله «مهدویت، انتظار، عفاف و حجاب و دادن هدایا بعد از تذکر فرهنگی و رعایت حجاب» فعالیت دارند.

وی ادامه داد: کلیت طرح، تلطیف کردن فضایی است که متاسفانه در بعضی موارد پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونا رعایت نمی‌شود و در این راستا اقدام به توزیع وسایل بهداشتی مانند ماسک می‌شود.

ستاد ملی مولفه‌های تاثیرگذار در حجاب و عفاف جامعه را مشخص کندبرنامه‌های فرهنگی حوزه حجاب و عفاف در استان مرکزی افزایش می‌یابدرفتار سلبریتی‌ها “مردم” را در حوزه حجاب و عفاف با مشکل مواجه کرده است

شریفی تصریح کرد: این ایستگاه‌ها به عنوان ایستگاه‌های فرهنگ و سلامت نقش‌آفرینی کرده که هم در ارائه ماسک و هم در زمینه فرهنگ حجاب و شئونات اسلامی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به بی‌نظیر بودن طرح سلمان محمدی، اظهار داشت: قبلا فقط در استان مازندران با نام «ایران مطهر»انجام شده و در حال حاضر در شهر اصفهان این طرح از سال گذشته آغاز شده و تا پانزدهم فروردین  ادامه دارد.

مسئول طرح سلمان محمدی و قرارگاه یاوران معروف خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های مذکور با شدت تا نیمه فروردین فعال هستند و بعضی ایستگاه‌ها در میدان امام در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در طول سال برنامه دارند.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه هم از گروه «منتظران منجی» در فضای گذر فرهنگی چهار باغ دعوت به عمل آمده و اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف می‌کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد