تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردین 1400 - 15:52
کد خبر : 102182

امام جمعه شهرکرد: با "تولید، رفع موانع و پشتیبانی" یأس دشمن حتمی است

امام جمعه شهرکرد: با "تولید، رفع موانع و پشتیبانی" یأس دشمن حتمی است

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: باید از ماه شعبان درس گرفت و درخت تقوا ریشه‌دار در همه اجزا وجودمان شکل گیرد، در لحظات امتحان

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: باید از ماه شعبان درس گرفت و درخت تقوا ریشه‌دار در همه اجزا وجودمان شکل گیرد، در لحظات امتحان تقوا کارآمد باشد و ما را از لغزش‌ها، بدرفتاری‌ها و حرام خدا صیانت کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای سومین سال نام‌گذاری امسال هم تولید بود، این ضرورت جامعه را می‌رساند چراکه ما با جنگ اقتصادی و انواع ترفندهای دشمن مواجه هستیم.

نکونام بیان داشت: رهبری با هشیاری ما را به سمت پایداری اقتصاد و روی پای خود ایستادن سفارش می‌کنند، بماند که برخی هنوز به این مسئله عمل نکردند اما بسیاری هم بودند که خوب در این جهت فعالیت داشتند.

وی افزود: انصافا بسیاری از جوانان، آگاهان، فعالین عرصه‌های اقتصادی و تولیدی و فناوری، خوب عمل کردند که اکنون ایران از نظر موقعیت اقتصادی در میان ۲۰۰ کشور اقتصادی جهان در رده هجدهم قرار دارد.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: فعالان، نخبگان، جوانان انقلابی و مردان و زنان به انقلاب پیوسته تلاش کردند و از توانمندی‌ها، ثروت، ذخائر و نیروی انسانی کشور استفاده و جایگاه بلند را کسب کردند که البته هنوز راه بسیار است. باید مانع‌زدایی شود و پشتیبانی قوی صورت گیرد، این پشتیبانی‌ها باید از طریق دولتمردان صورت گیرد.

وی عنوان داشت: امید است دولتی شکل گیرد که پشتیبان باشد و خودش هم در عرصه ورود پیدا کرده و کشور را به دنبال حرکت‌های تولیدی خود روان کند، این دولت لازمه آینده جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: موانعی مثل قاچاق، واردات بی‌رویه و… را باید در عرصه تولید زدود تا اقتصاد به معنای واقعی جایگاه خود را بیابد چرا که هنوز دشمن طمع داشته و به تحریم‌ها امید دارد.

نکونام خاطرنشان کرد: باید حالت یأس به معنای راستین در دل دشمنان ایجاد شود که تنها راه آن، تولید، رفع موانع و پشتیبانی است. این یک کار همگانی است، جوانان امروز گرداننده و نقش‌آفرین انقلاب هستند که با تلاش این کشور را به افق‌های روشنی می‌رسانند.

نکونام با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۸ درصد مردم رای آری دادند، جمهوری اسلامی یعنی توحید، شرک‌زدایی، حاکمیت ارزش‌های الهی، تلاش برای عدالت و پاکی و کرامت انسان است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: چه عیدی از این بهتر که عرصه‌ای فراهم شود تا ارزش‌های قرآنی جلا پیدا کند و به جایگاه گسترده رسد، قدر این نعمت را می‌دانیم و همه دست در دست یکدیگر این مقصد را به انتها می‌رسانیم.

نکونام با اشاره به نیمه شعبان و روز جهانی مستضعفان، مطرح کرد: باید این پرچم برافراشته شود و طاغوت و ستمگران ریشه کن شوند و مستضعفین حاکم شوند که این به شرط مقدمات و جهاد شدنی است. انقلاب اسلامی باور به دین را افزایش داده است و باور اینکه دین می‌تواند در معاش و معاد موثر باشد خود زمینه سازی ظهور است.

امام جمعه شهرکرد بیان داشت: روز نیمه شعبان را، روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامیده‌اند، این سربازان بالاترین جهادها را انجام می‌دهند تا توطئه‌های دشمن را خنثی کنند. چه بسیار نقشه‌ها و کودتاها توسط سربازان گمنام نقشه بر آب شده است، نقش آفرین و گمنام هستند که باید از این عزیزان ویژه تشکر کرد.

امام جمعه کرج: منویات رهبری در مورد برجام فصل‌الخطاب استامام جمعه ایلام: پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب زمینه‌ای خوب برای شکوفایی جهش تولید استامام جمعه کرمان: مراقب نفوذ ویروس رانت و فساد در پشتیبانی‌های اقتصادی باشیم

نکونام در پایان با اشاره به روز طبیعت، خاطرنشان کرد: روز ۱۳ فروردین روز طبیعت است که وظیفه همگی رعایت شرایط کرونایی است تا مجددا شاهد ضایعه‌ها نباشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد