تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 فروردین 1400 - 13:23
کد خبر : 101942

نقشه راه تحقق «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در کرمانشاه تدوین می‌شود

نقشه راه تحقق «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در کرمانشاه تدوین می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: امروز اولین جلسه نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی با حضور تعدادی از مدیران و فرمانداران با دستور کار تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: امروز اولین جلسه نشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی با حضور تعدادی از مدیران و فرمانداران با دستور کار تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه برای تحقق شعار سال مقرر شد یک نقشه راه تهیه شود که ترسیم آن به عهده تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی و اتاق بارگانی گذاشته شده تا در قالب آن پشتیبانی‌ها افزایش و موانع از سرراه تولید و سرمایه‌گذاران برداشته شود.

تحقق شعار سال نیازمند همکاری ارکان‌های حاکمیتی نظام است

استاندار کرمانشاه یکی از الزامات و راهکارهای اصلی حمایت از تولید و پشتیبانی و همچنین رفع موانع را بهبود فضای کسب و کار دانست و افزود: برای تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هماهنگی بین ارکان‌های حاکمیتی نظام و نمایندگان آن‌ها همچون استانداری، نمایندگان مجلس، نماینده ولی فقیه در استان هستیم که به‌حمدالله این هماهنگی و همکاری در استان کرمانشاه وجود دارد.

کرمانشاه در آستانه پیک جدید بیماری کرونا قرار دارد

وی در ادامه وضعیت بیماری کرونا در استان را مطلوب ارزیابی نکرد و گفت: کرونای انگلیسی در کمین استان است و در آستانه اوج گرفتن پیک دوباره کرونا هستیم.

بازوند تصریح کرد: شهرستان اسلام‌آباد غرب نارنجی شده و امکان قرمز و نارنجی شدن دیگر شهرستان‌ها هم در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد.

وی در پایان، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهر به حدود ۴۰ درصد رسیده و این بسیار خطرناک است و باید مردم پروتکل‌ها بهداشتی را رعایت کنند تا گرفتار اوج‌گیری کرونا در استان نباشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد