تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 16:41
کد خبر : 101741

واکنش معاون سپاه به ادعاى احمدى نژاد درباره اتهام سازماندهی اراذل و اوباش در سال ۸۸

واکنش معاون سپاه به ادعاى احمدى نژاد درباره اتهام سازماندهی اراذل و اوباش در سال ۸۸

سردار یدالله جوانی در یادداشتی نوشته است: آیا امام بزرگوار ورود سپاه به هر گونه موضع گیری در مسائل سیاسی را منع کرده اند؟ اگر این چنین است موضع گیری های سپاه در زمان حیات آن عزیز سفر کرده در قالب کتاب، بیانیه و نشریات نسبت به لیبرال ها، ملی گرا ها، نهضت آزادی، بنی

سردار یدالله جوانی در یادداشتی نوشته است: آیا امام بزرگوار ورود سپاه به هر گونه موضع گیری در مسائل سیاسی را منع کرده اند؟ اگر این چنین است موضع گیری های سپاه در زمان حیات آن عزیز سفر کرده در قالب کتاب، بیانیه و نشریات نسبت به لیبرال ها، ملی گرا ها، نهضت آزادی، بنی صدر، منافقین، باند مهدی هاشمی و صدها موضوع دیگر چگونه توجیه می شود؟

یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در این یادداشت نوشته است: سرمقاله آخرین شماره هفته نامه صبح صادق در سال ۱۳۹۹ به تاریخ ۱۷ اسفند ماه سال ۹۹ به قلم اینجانب با عنوان “سخنی دلسوزانه با طرفداران احمدی نژاد” به نگارش درآمد و انتشار یافت. این یادداشت در فضای رسانه بازتاب گسترده ای پیدا کرد و واکنش هایی را هم به صورت مثبت و منفی در پی داشت.

آقای سید مجتبی ثمره هاشمی از جمله افرادی بودند که با رویکردی انتقادی و به صورت محترمانه هفت نکته را در مطلبی تحت عنوان : ” تاملی بر یادداشت یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه ” منتشر نمود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد