تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 7:51
کد خبر : 10163

برنامه اهدای خون در درمانگاه تخصصی بوعلی سینای گویم اجرا شد

برنامه اهدای خون در درمانگاه تخصصی بوعلی سینای گویم اجرا شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، امام جمعه منطقه دراک صبح دوشنبه گفت: با توجه به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران توسط مرحوم حضرت آیت الله طالقانی در سال ۱۳۵۸ و نامگذاری این هفته تحت عنوان هفته ملی اقامه نماز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، امام جمعه منطقه دراک صبح دوشنبه گفت: با توجه به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران توسط مرحوم حضرت آیت الله طالقانی در سال ۱۳۵۸ و نامگذاری این هفته تحت عنوان هفته ملی اقامه نماز جمعه، تصمیم گرفتیم تا در جهت بزرگداشت این هفته خجسته و به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس که با اهداء خون خود باعث بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی و تضمین امنیت امروز جامعه اسلامی شدند این برنامه عام المنفعه و خیر را اجراء نمائیم.

حجت الاسلام دکتر محمدرضا خادم ادامه داد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این برنامه، فرهنگ سازی در جهت بسط و گسترش این سنت حسنه و مستحب موکد می باشد چرا که با اهداء خون که در واقع همان شیرهء جان انسان می باشد، می توان هم به افراد نیازمند کمک نمود و هم سلامت خود را تضمین کرد.

خادم افزود: به همین سبب و با ارائه پیشنهاد به مدیریت درمانگاه تخصصی بوعلی سینا در گویم، این درخواست وارد فاز اجرائی شد و امروز شاهد بودیم که با مدیریت و میزبانی خوب این درمانگاه، برنامه اهداء خون در این منطقه با استقبال بسیار خوب اهالی مومن و ولایتمدار گویم مواجه گردید.

حجت الاسلام خادم، ضمن تقدیر از همکاری های مستمر و همه جانبه درمانگاه تخصصی بوعلی سینای گویم در امور خیر و عام المنفعه، وجود این مرکز بهداشتی و درمانی با این حجم از امکانات و تجهیزات فوق تخصصی را در منطقه محروم گویم، غنیمتی ارزشمند دانست.

مدیر عامل درمانگاه تخصصی بوعلی سینا نیز در مورد اجرای این برنامه گفت: برنامه اهداء خون، حدود یک هفته پیش توسط دفتر امام جمعه محترم منطقه دراک شیراز به ما پیشنهاد شد که از همان ساعات اولیه دریافت این پیشنهاد، پیگیری های لازم برای اجرای این برنامه آغاز و با همکاری بسیار خوب سازمان انتقال خون استان فارس، برنامه ریزی نیروهای این کلینیک و حمایت های ارزشمند امام جمعه محترم منطقه توانستیم آن را اجرایی نمائیم.

دکتر امید غریبشاهی ادامه داد: در طی این برنامه که با حضور تعدادی از مقامات و مسئولین محلی برگزار گردید، ۴۵ تن از اهالی منطقه گویم با حضور در محل درمانگاه بوعلی سینا موفق به اهداء خون از گروه های مختلف خونی گردیدند.

غریبشاهی، آمادگی مجموعه درمانی تخصصی بوعلی سینا را برای حضور و مشارکت همه جانبه در امور خیریه و عام المنفعه بویژه در منطقه گویم اعلام کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد