تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 9:26
کد خبر : 101577

فرماندار : موانع تولید در قشم شناسایی می‌شود

فرماندار : موانع تولید در قشم شناسایی می‌شود

علیرضا نصری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعیین مسیر حرکت سال ۱۴۰۰ به سمت تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، علاوه بر دستگاه های مرتبط و مسوول در حوزه تولید، ما را موظف به بسیج همه ظرفیت‌ها و منابع شهرستان می‌کند. وی ادامه داد: تاکید مقام

علیرضا نصری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعیین مسیر حرکت سال ۱۴۰۰ به سمت تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، علاوه بر دستگاه های مرتبط و مسوول در حوزه تولید، ما را موظف به بسیج همه ظرفیت‌ها و منابع شهرستان می‌کند.

وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر امر تولید، حجت را بر همه دستگاه و نهادها تمام کرده و لازم است پشتیبانی و مانع زدایی با همکاری و تعامل بین بخشی مورد اهتمام قرار گیرد.

فرماندار قشم همچنین به بهره‌مندی از مشاوره کارشناسان حوزه تولید تصریح کرد: نگاه به ظرفیت و منابع محلی، خود الزامی به استمرار پشتیبانی، آسیب شناسی فعالیت‌های انجام شده و رایزنی و پیگیری اثربخش برای مانع زدایی از مسیر تولید و ارائه پشتیبانی های مورد نیاز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: گام های عملی دستگاه های مسوول در حوزه تولید، اشتغال، بهسازی محیط و تحول رفاهی معیشتی با استفاده حداکثری از منابع موجود توسط فرمانداری رصد می شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد