تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 9:26
کد خبر : 101575

رفع موانع‌ مهمترین بخش نجات اقتصاد کشور است

رفع موانع‌ مهمترین بخش نجات اقتصاد کشور است

محمد دهقان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هراندازه تولید رونق یابد و محصول باکیفیت تولید شود، به همان میزان محصول ایرانی جای پای بهتری در بازارهای جهانی برای خود باز خواهد کرد. وی ادامه داد: حمایت از تولیدکننده داخلی به دنبال خود جهش و رونق تولید را به دنبال داشته و رونق تولید توان

محمد دهقان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هراندازه تولید رونق یابد و محصول باکیفیت تولید شود، به همان میزان محصول ایرانی جای پای بهتری در بازارهای جهانی برای خود باز خواهد کرد.

وی ادامه داد: حمایت از تولیدکننده داخلی به دنبال خود جهش و رونق تولید را به دنبال داشته و رونق تولید توان اقتصادی کشور را مضاعف کرده و به آن اعتبار می بخشد.

کارشناس امور اقتصادی اظهار کرد: افزایش ارزش پول ملی، دستاورد دیگر رونق تولید است؛ وقتی تولید کننده داخلی به راحتی اقدام به فعالیت کرده و به لحاظ کمی و کیفی کار خود را توسعه دهد، بدون تردید این وضعیت موجب افزایش ارزش پول ملی شده و تولید کننده ایرانی را به رقابت با همتایان خود در منطقه وبازارهای جهانی ترغیب می کند.

وی بیان کرد: از میان برداشته شدن موانع پیش پای واحدهای تولیدی و همچنین زمینه سازی برای دسترسی آسان تولید کنندگان به مواد ‌اولیه، می تواند گام موثری برای حیات بخشیدن به تولید داخلی باشد.

دهقان با بیان اینکه از سال ۱۳۹۴ تلاش می‌شود دستگاه های مربوطه در رفع موانع تولید همراهی کنند، گفت: امید است این حرکت همچنان ادامه یابد تا تولید داخلی به رشد و شکوفایی رسیده و جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، رهبر معظم انقلاب درپیام نوروزی خود شعار سال ۱۴۰۰را سال « تولید، پشتیبانی ها ومانع زدایی ها» نامگذاری کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد