تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردین 1400 - 23:25
کد خبر : 101544

حفظ امنیت مهمترین ماموریت در نظام اسلامی است

حفظ امنیت مهمترین ماموریت در نظام اسلامی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سردار پاسدار علی رزمجو سه‌شنبه در بازدید از یگان‌های مرزی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) در نوار مرزی آبادان اظهار داشت: زحمات شبانه روزی مرزداران نزد خداوند متعال بدون اجر نیست و قطعا ثمره این سختی‌ها، ایجاد امنیت پایدار در داخل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا سردار پاسدار علی رزمجو سه‌شنبه در بازدید از یگان‌های مرزی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) در نوار مرزی آبادان اظهار داشت: زحمات شبانه روزی مرزداران نزد خداوند متعال بدون اجر نیست و قطعا ثمره این سختی‌ها، ایجاد امنیت پایدار در داخل و مرزهای کشور است.

وی با بیان اینکه حضور مرزداران در نقاط صفر مرزی بسترساز تامین امنیت و آرامش مرزنشینان است ادامه داد: امنیت پایدار و مثال زدنی ایران اسلامی مدیون خون شهدا و مرزداران است.

سردار رزمجو ضمن تقدیر از مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) حضور و نگهبانی در پاسگاه‌های مرزی را عبادتی بزرگ خواند و خاطرنشان کرد: اگر ایمان و اعتقاد مردم ایران در ادوار مختلف و در بحبوحه بحران های اقتصادی و سیاسی نبود، هم اکنون شاهد این عزت و اقتدار نبودیم.

وی حضور مرزداران تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع)  در نقطه صفر مرزی خوزستان را بسترساز تامین امنیت و آرامش کشور دانست و از خدمات شایسته و اثربخش مرزداران در سنگر تامین نظم و امنیت منطقه خوزستان تقدیر کرد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا در این بازدید سردار یداله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر نیز حضور داشت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد