تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردین 1400 - 18:43
کد خبر : 101522

تحقق شعار سال نیازمند پشتیبانی از تولید داخلی در عمل است

تحقق شعار سال نیازمند پشتیبانی از تولید داخلی در عمل است

حجت‌الاسلام محمود مشایخ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نامگذاری سال ۱۴۰۰ ‌به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها در ادامه مسیر شعارهای یک دهه اخیر در مدیریت جهادی، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی می باشد. وی ادامه داد: سال گذشته تا حدودی اجرای شعار “جهش تولید” در برخی از بخش

حجت‌الاسلام محمود مشایخ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نامگذاری سال ۱۴۰۰ ‌به نام تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها در ادامه مسیر شعارهای یک دهه اخیر در مدیریت جهادی، رونق تولید و حمایت از کالای داخلی می باشد.

وی ادامه داد: سال گذشته تا حدودی اجرای شعار “جهش تولید” در برخی از بخش ها با موفقیت همراه بود و برای تکمیل این حرکت نیازمند حمایت بیش از پیش از تولیدات داخلی با رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولیدات ایرانی هستیم.

مشایخ گفت : در این راستا مسئولان و مردم با اولویت قرار دادن خریدکالای ایرانی نقش مهمی در پشتیبانی از تولیدات داخلی ایفا خواهند کرد هرچند می طلبد که تولیدکنندگان نیز با تولید کالاهای بادوام، با کیفیت و ارزان تر موجب افزایش گرایش به تولیدات داخلی را رقم بزنند.

امام جمعه نوشهر با اشاره به لزوم تلاش همه جانبه برای تحقق شعار سال ، افزود : مجلس با اصلاح و یا حذف قوانین دست و پاگیر علاوه بر بهبود روند بانکی و مالیاتی، تولیدکنندگان را نسبت به تولید گسترده و پیوسته مصمم کند.

وی اظهار داشت: مسئولان اجرایی نیز با اولویت دهی به حمایت از تولید داخلی و ترقیب سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین کاهش مراحل اداری با تشکیل کارگروه ها و کمیته های تخصصی بویژه در زمینه حمایت از حوزه صنایع و معادن و کشاورزی گام های اساسی بردارد.

مشایخ  ابراز امیدواری کرد با همت مضاعف مردم و مسئولان و استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها، شعار امسال به خوبی محقق شودد و فرصت های بی‌بدیلی در مسیر توسعه پیش‌روی کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به شرایط تحریم و مقاومت چندین ساله کشور ، افزود: باید از ظرفیت نخبگان علمی و صنعتی در پیشبرد و تحقق اهداف شعار سال بهترین بهره را برد و همچنین راهکارها و بسته‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاری، رونق و توسعه اقتصادی مشخص و تدوین شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد