تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396 - 6:03
کد خبر : 10152

از هر پنج ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد یکی منجر به طلاق می‌شود

از هر پنج ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد یکی منجر به طلاق می‌شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی در کارگاه آموزشی بررسی آسیب های اجتماعی در دهدشت افزود: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ کارگاه آموزشی توسط نهادهای مدنی، سازمان های مردم نهاد، بهزیستی، اداره زندان ها، دادگستری، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام علی فتح میرمحمدی در کارگاه آموزشی بررسی آسیب های اجتماعی در دهدشت افزود: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ کارگاه آموزشی توسط نهادهای مدنی، سازمان های مردم نهاد، بهزیستی، اداره زندان ها، دادگستری، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خودکشی، مفاسد اخلاقی و اعتیاد به عنوان دیگر آسیب های اجتماعی، یاد و تصریح کرد: امروزه گرایش به مواد مخدر صنعتی در بین جوانان امری رایج شده که برای جامعه نگران کننده است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: کارهای تبلیغاتی خوبی در این راستا انجام شده است، اما باید اینگونه کارهای تبلیغاتی صورت عملی و اجرایی پیدا کنند.

وی اظهار کرد: با ایجاد حساسیت در جامعه و هماهنگی بین ادارات و سازمانهای مدنی سعی در برطرف کردن آسیب های اجتماعی داشته باشیم.

میرمحمدی از آگاهی بخشی به عنوان مهم ترین امر جهت مقابله با آسیب ها یاد و اضافه کرد: افراد درگیر با آسیب های اجتماعی متفاوت هستند و باید چگونه آگاهی بخشی و برخورد کردن با این افراد را یاد بگیریم تا موثر واقع شود.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد