تاریخ انتشار : سه شنبه 3 فروردین 1400 - 10:04
کد خبر : 101398

تحقق شعار سال با همت مردم و مسوولان، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است

تحقق شعار سال با همت مردم و مسوولان، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است

آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهتمام به مساله تولید موجب حل مشکلات اقتصادی کشور شده و رونق اقتصاد کشور را رقم می زند. وی اظهار داشت: چندین سال متوالی است که مقام معظم رهبری شعار سال را با محوریت تولید نامگذاری می کنند

آیت الله شیخ جواد مجتهد شبستری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهتمام به مساله تولید موجب حل مشکلات اقتصادی کشور شده و رونق اقتصاد کشور را رقم می زند.

وی اظهار داشت: چندین سال متوالی است که مقام معظم رهبری شعار سال را با محوریت تولید نامگذاری می کنند و امسال هم در همان راستا و به منظور رفع موانع پبش روی تولید و فراهم شدن زمینه پشتیبانی از تولبد کنندگان داخلی نام سال را انتخاب فرموده اند..

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: جهش تولید و محقق شدن کامل آن نیازمند اتحاد تمام قوا و پشتیبانی های لازم است.

آیت الله شبستری به نقش  قوه مقننه در رونق جهش تولید اشاره کرد و افزود:  قوه مقننه هم با رفع مشکلات قانونی و اعطای مشوق های لازم به تولید کنندگان، باید گامی دیگر برای این مساله مهم بردارد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه تاکنون اقدامات شایسته ای انجام داده، اظهار داشت: علاوه بر قوای سه گانه مردم هم در رونق جهش تولید نقش بسزایی دارند مردم می توانند با خرید محصولات داخلی از  تولید کننده داخلی حمایت کنند و همچنین فرهنگ مصرف کالای ایرانی را در جامعه نهادینه کنند.

وی افزود: نقش سرمایه گذاران وتولید کنندگان در کمک به رونق تولید انکار ناپذیر است آنها با تولید محصول با کیفیت ودرنظر گرفتن ذایقه مشتری می توانند  مردم را به سمت خرید کالای ایرانی سوق دهند.

آیت الله شبستری قاچاق را سم مهلکی بر اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: واردات کالاهای غیر ضروری با ارز دولتی موجب آسیب دیدن تولید داخلی می شود.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، مقام معظم رهبری درپیام نوروزی خود شعار سال ۱۴۰۰ را « تولید، پشتیبانی ومانع زدایی» نامگذاری کردند.

رهبر معظم انقلاب در سخنان خود قاچاق، واردات، مانع تراشی ها وعدم وجود مشوق های سرمایه گذاری را از جمله موانع پیش روی جهش تولید عنوان کرده وفرمودند برای رونق جهش تولید موانع پیش روی آن برداشته شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد