تاریخ انتشار : یکشنبه 1 فروردین 1400 - 1:14
کد خبر : 100919

طرح‌های شهید سلیمانی و مواسات سال جدید با قدرت در سمنان ادامه دارد

طرح‌های شهید سلیمانی و مواسات سال جدید با قدرت در سمنان ادامه دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار حمید دامغانی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانسی با سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق و سالی پر برکت برای مردم ایران اعلام کرد: باتوجه به سفر های

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار حمید دامغانی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه ویدیو کنفرانسی با سرلشگر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تبریک سال جدید و آرزوی توفیق و سالی پر برکت برای مردم ایران اعلام کرد: باتوجه به سفر های نوروزی، طرح شهید سلیمانی در سطح استان تداوم دارد.

وی افزود: در سطح شهرستان های استان تیم های غربالگری، شناسایی و نظارت با تلاش بیشتری به کار خود ادامه می دهند تا با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی استان از شروع موج جدید بیماری کووید۱۹ در استان جلوگیری شود.

سردار دامغانی تصریح کرد: نقاهتگاه های سپاه در شهرستان های استان آمادگی کامل را برای پذیرش بیماران کرونایی دارند و همکاری کامل با دانشگاه های علوم پزشکی استان در این خصوص انجام می شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود : در راستای اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه در چند روز گذشته ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح استان تاکنون با همکاری مردم و خیرین بیش از ۲۶۰ هزار بسته معیشتی در بین مردم نیازمند استان توزیع شده و این طرح ادامه می یابد تا از درد و آلام مردم نیازمند و آسیب دیده کاسته شود.

سردار دامغانی ضمن قدردانی از مردم و خیران برای مشارکت گسترده در طرح مواسات و کمک مومنانه، خاطرنشان کرد: امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی پربرکت برای مردم ایران و استان سمنان باشد و بتوانیم با همدلی و هم افزایی شاهد کاهش دردها و رنج های نیازمندان باشیم.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین همزمان با دوم آذرماه ۹۹ و آغازین روز از هفته بسیج ،در سراسر کشور به‌ شیوه محله و خانواده محور و با هدف پیشگیرانه و قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ در حال اجراست. 

کاهش ترددهای غیرضروری، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی، نظارت دقیق بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی، انجام تست‌های گسترده و هدفمند و حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای از جمله اهداف این طرح است. 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد