تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1399 - 16:13
کد خبر : 100695

امام جمعه اردبیل: جنگ با اولیای داعش همچنان ادامه دارد

امام جمعه اردبیل: جنگ با اولیای داعش همچنان ادامه دارد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نمازجمعه اردبیل با اشاره به آیه ۱۲ سوره توبه اظهار کرد: این آیه گویی برای زمان کنونی نازل شده و در صدد تصویر پیمان‌شکنی استکبار جهانی است. وی افزود: در حال حاضر در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نمازجمعه اردبیل با اشاره به آیه ۱۲ سوره توبه اظهار کرد: این آیه گویی برای زمان کنونی نازل شده و در صدد تصویر پیمان‌شکنی استکبار جهانی است.

وی افزود: در حال حاضر در مصاف بسیار شدید هستیم و هر کسی این مصاف را ترک کند، فرار از میدان جنگ دارد که یکی از گناهان کبیره است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با اشاره به شعارها و تهدید شیعیان از سوی اعضای گروه تروریستی داعش و گرامی‌داشت یاد شهدای مدافع حرم به ویژه سردار سلیمانی بیان کرد: خطری که آن سردار از کشور و بلکه از عالم اسلام دفع کرد، بسیار وحشتناک بود و اگر فداکاری او نبود، حمام خونی به ویژه در ایران به راه می‌افتاد.

وی اضافه کرد: دشمنان بشریت، اسلام و ایران با صرف تریلیون‌ها دلار داعش را فقط و فقط برای ایران درست کردند؛ آنها فقط با شیعه، ایران و به تعبیر خودشان با سرِ مار کار داشتند و سوریه و عراق همه مقدمه بود.

آیت‌الله عاملی گفت: داعشیان تصریح می‌کردند که ما با مراکز شرک کار داریم و مرکز شرک در اعتقاد آنها ایران و حرم‌های حضرات معصومین (ع) بود اما به برکت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم از ائمه اطهار (ع) مدفون در عراق و حضرت زینب (س) شرمنده نشدیم.

به گفته وی، آنها تصمیم گرفته بودند که تا عمق ۱۵۰ متری حرم ائمه (ع) را منفجر نمایند و علویان دنیا مدیون سردار سلیمانی هستند.

امام‌جمعه اردبیل با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل (ع) تاکید کرد: باید با تمام وجود در برابر عزیزان پاسدار و جانباز به ویژه در برابر ایثار، فداکاری، مرام و مقصد آنها که مرام و مقصد سید الشهدا (ع) و قمر بنی هاشم (ع) است، سر تعظیم فرود آوریم.

وی افزود: با خون با عظمت شهدای پاسدار و جانباز پیمان مقدس ببندیم که نه تنها بر خلاف مرام آنها کاری انجام ندهیم و روح آنها را اذیت نکنیم. بلکه خود را برای هدف آنها که هدف امام زمان (عج) و اعتلای کلمه الله است، وقف کنیم.

آیت‌الله عاملی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز گفت: مردم در این روزها فقرا، مستمندان و گرفتاران را فراموش نکرده، آنها را در سفره خود شریک کنند و یکه‌خوار نباشند؛ اگر آنها را در سفره خود شریک نمی‌کنیم، لااقل سفره آنها را ندزدیم و آذوقه مردم را احتکار نکنیم.

وی به روایتی از پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: کسانی که کالاهای اساسی را احتکار و آن را به موضوع دلالی تبدیل می‌کنند یا به بیت المال نقب پنهانی می زنند، جهنم مشتری آنهاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان همچنین به کشف ۲۰ تن روغن احتکار شده در اردبیل اشاره و بیان کرد: هر روز در اخبار کشف کالاهای اساسی در شهرهای مختلف ایران منتشر می‌شود که اینها از پشت به ملت خنجر می‌زنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد