تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1399 - 11:00
کد خبر : 100608

پلیس کرمانشاه آماده برقراری امنیت مردم در ایام نوروز است

پلیس کرمانشاه آماده برقراری امنیت مردم در ایام نوروز است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز جمعه در قرارگاه نوروزی پلیس کرمانشاه اظهار داشت: هدف اول پلیس، پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است که برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما شبانه روز تلاش می کنند. وی با بیان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا، سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز جمعه در قرارگاه نوروزی پلیس کرمانشاه اظهار داشت: هدف اول پلیس، پیشگیری از وقوع جرائم و افزایش سطح امنیت جامعه است که برای رسیدن به این مهم همکاران پرتلاش ما شبانه روز تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه استانی ناامن برای مجرمان و خلافکاران است، گفت: مردم مطمئن باشند پلیس با همه توان برای ارتقاء امنیت جامعه شبانه روز تلاش و اجازه عرض اندام به افراد مجرم را نمی‌دهد. 

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور بیشتر مردم در مکان های عمومی و تفریحی ماموران پلیس آماده تر از هر زمان دیگری در کنار آنها برای حفظ آرامش و امنیتشان حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به بکارگیری چهار هزار و ۵۰۰ مامور انتظامی، راه و راهور گفت: ۲۶ ایستگاه پلیس نیز در ورودی های استان و اماکن تفریحی و گردشگری راه اندازی شده و شهروندان در صورت نیاز به کمک پلیس می توانند به آنها مراجعه کنند.

وی حفظ امنیت جامعه را یکی از وظایف ذاتی پلیس برشمرد و تاکید کرد: در عین حال از عموم مردم نیز درخواست داریم تا ما را در رسیدن به این مهم یاری کنند.

سردار جاویدان در پایان گفت: مجرمان و اراذل و اوباش در صورتی که بخواهند برای مردم ایجاد مزاحمت و مشکل کنند با برخورد قاطعانه پلیس و دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد