تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1399 - 8:38
کد خبر : 100591

دستگیری ۶ باند سرقت منزل و مغازه در استان ایلام

دستگیری ۶ باند سرقت منزل و مغازه در استان ایلام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار دلاور القاصی مهر افزود: سال ۹۹ در حوزه پلیس آگاهی با اقدامات و تلاش‌های خوب این عزیزان، شاهد موفقیت‌های خوبی در حوزه کاهش جرائم در سطح استان بوده‌ایم. وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار دلاور القاصی مهر افزود: سال ۹۹ در حوزه پلیس آگاهی با اقدامات و تلاش‌های خوب این عزیزان، شاهد موفقیت‌های خوبی در حوزه کاهش جرائم در سطح استان بوده‌ایم.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی ۶ باند سرقت منزل و مغازه شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه سارقان را شناسائی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، دستگیری سارقان مغازه نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۹ درصد رشد داشته است.

سردار القاصی مهر ادامه داد: افزایش ۱۱ درصدی کشفیات سرقت خودرو و ۲۶ درصدی کشفیات موتورسیکلت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از دیگر اقدامات ماموران پلیس آگاهی استان بوده است.

این مقام ارشد انتظامی از افزایش ۵۳ درصدی کشفیات سرقت اماکن دولتی از ابتدای فروردین ماه سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: این عملکرد چشمگیر نتیجه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های هدفمند پلیس در استان بوده است.

وی، تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال ۹۹ افزایش ۴۷ درصدی کشفیات سرقت محتویات داخل خودرو و افزایش ۶۶ درصدی کشفیات انواع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

سردار القاصی مهر ادامه داد: نیروی انتظامی با اقتدار مسئولیت خطیر خود را انجام می‌دهد و لازم است که تمامی نهادها و آحاد شهروندان همگام و در کنار پلیس نقش اساسی خود را در راستای ایجاد امنیت ایفا کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد