تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 17:29
کد خبر : 100523

یزدی پس از شکست مقابل پرسپولیس: از هواداران نفت مسجد سلیمان عذرخواهی می‌کنم

یزدی پس از شکست مقابل پرسپولیس: از هواداران نفت مسجد سلیمان عذرخواهی می‌کنم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، داریوش یزدی پس از شکست نفت مسجد سلیمان برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت: ما بازی پایان سال واگذار کردیم که ناراحت کننده است. در روزی که ما می توانستیم بازنده نباشیم. ما می دانستیم که مقابل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، داریوش یزدی پس از شکست نفت مسجد سلیمان برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت: ما بازی پایان سال واگذار کردیم که ناراحت کننده است. در روزی که ما می توانستیم بازنده نباشیم. ما می دانستیم که مقابل تیم خوبی بازی داریم که از نظر کادرفنی و بازیکنان شرایط خوبی داشتند.

او ادامه دادک از هواداران خوب مان عذرخواهی می کنیم و به آنها قول می دهیم که تلاش مان را به کار بگیریم در سال ۱۴۰۰ نمایش بهتری داشته باشیم. ما روی اشتباهات فردی و البته اینکه داور بازی به حریف مهربان بود بازی را واگذار کردیم.

یزدی اضافه کرد: نمی دانم چرا باید مهربان باشند و چه تفاوتی بین ما و آنها بود. سال جدید را به همه مردم عزیز ایران تبریک می گویم و امیدوارم در سال جدید سلامت باشند و ویروس کرونا که بلای تمام دنیا شده رخت ببندد و ایرانی شاد داشته باشیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد