تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اسفند 1399 - 12:40
کد خبر : 100438

ترافیک روان و رعایت مسائل بهداشتی در پنجشنه آخرسال بهشت زهرا

ترافیک روان و رعایت مسائل بهداشتی در پنجشنه آخرسال بهشت زهرا

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی امروز(پنجشنبه آخر سال) به همراه سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در بازدید از مسیرهای منتهی و قسمت های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی امروز(پنجشنبه آخر سال) به همراه سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در بازدید از مسیرهای منتهی و قسمت های مختلف سازمان بهشت زهرا(س) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور امسال مردم در بهشت زهرا(س) به نسبت سال های قبل بسیار کم است که این موضوع بیانگر رعایت توصیه های بهداشتی از سوی آنان است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با همکاری سازمان بهشت زهرا (س) یک قرارگاه ترافیکی و انتظامی برای مدیریت ترافیک روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال و روز عید تشکیل داده است، افزود: نیروهای خدوم پلیس از ساعت های ابتدایی صبح تمام مبادی ورودی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا(س) را پوشش داده اند.
این مسئول خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی دستگاه های خدمات رسان به مردم باعث شده است شهروندان تهرانی به توصیه های بهداشتی و ترافیکی مسئولان جامعه عمل بپوشانند.
وی با اشاره به قدرت شیوع ویروس منحوس کرونا و به ویژه نوع انگلیسی آن، بیان داشت: سنت حسنه و اسلامی فاتحه خوانی برای اهل قبور در پنجشنبه سال برای سلامتی مردم از راه دور هم امکان پذیر می باشد که امسال مردم به خوبی رعایت کرده اند.
رحیمی یادآور شد: نیروهای راهور، پلیس راه، یگان امداد، سرکلانتری های دهم و نهم با تمام توان خود ایام پایانی سال در مسیر بهشت زهرا(س) را تحت نظر دارند و تمامی مسایل ترافیکی از جمله حضور گلفروشان را کنترل و ساماندهی کرده اند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه سازمان بهشت زهرا (س) در یکسال گذشته در خصوص مدیریت کف و دفن و برخورد با خانواده متوفیان عملکرد خوبی داشته است، یادآور شد: کارکنان این سازمان با یک تلاش مضاعف و همتی جهادی توانستند بهترین عملکرد را در مدیریت بیماری کرونا داشته باشند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، اغلب ایرانیان براساس یک سنت دیرینه پنجشنبه آخرسال جهت غبارروبی و قرائت فاتحه برای درگذشتگان خود بر سر مزارشان می روند، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم برگزار نمی شود.

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسما در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز شد.

بهشت زهرا (س) ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد