تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اسفند 1399 - 22:58
کد خبر : 100337

روز پاسدار و جانباز در آستارا گرامی داشته شد

روز پاسدار و جانباز در آستارا گرامی داشته شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا امام جماعت مسجد محمد رسول الله (ص)آستارا شامگاه چهارشنبه در این مسجد در آئین تجلیل از پاسداران و جانبازان گفت: امام حسین (ع) با نثار هستی خود از اسلام و قرآن دفاع کرد و امام خمینی (ره)، روز میلاد این

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا امام جماعت مسجد محمد رسول الله (ص)آستارا شامگاه چهارشنبه در این مسجد در آئین تجلیل از پاسداران و جانبازان گفت: امام حسین (ع) با نثار هستی خود از اسلام و قرآن دفاع کرد و امام خمینی (ره)، روز میلاد این امام همام را روز پاسدار نامید تا عزت، آزادگی و بصیرت ایشان همیشه اسوه پاسداران انقلاب اسلامی باشد.
حجت الاسلام مهدی تیموری افزود: سپاه به عنوان نیروی مقتدر، در صیانت از آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی دارد و با کسب افتخارات بسیار، بر تارک ایران اسلامی می درخشد.
وی بیان کرد: سپاه در دفاع مقدس در تامین امنیت کشور به شکل علنی در مقابل نیروهای متجاوز بعثی حضور فعال داشت و پایه و مبنای این نهاد، حفظ آرمان های باارزش انقلاب اسلامی است.

تیموری عشق به علمدار کربلا را خصیصه بارز جانبازان دانست و ادامه داد: جانبازان و جان برکفان با الگوگیری از آن حضرت، در راه خدا جانفشانی کردند.
امام جماعت مسجد محمد رسول الله (ص) آستارا افزود: جامعه به فرهنگ پایداری و شهادت نیاز دارد و جانبازان به عنوان مظاهر مقاومت و ایستادگی از احترام و منزلت برخوردار هستند.
فرمانده سپاه آستارا هم در این آئین، تغییر شیوه حضور سپاه در عرصه های مختلف را از ویژگی های این نیرو دانست و گفت: ایثارگری و شهادت طلبی مبتنی بر آرمان گرایی، در اعمال و رفتار پاسداران ثابت و پایدار است.
سرهنگ بهزاد قنبری ادامه داد: هر کس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد، پاسدار است و مردم با دیدن صلابت سپاه پاسداران، قدردان این نهاد مقدس هستند.
وی افزود: سپاه آستارا در حوزه های جهادی با ساخت مسکن محرومان و در حوزه های درمانی و ورزشی با اجرای برنامه های متنوع پیشگام است.
وی گفت: سپاه پاسداران در این شهرستان علاوه بر صیانت از ارزش ‌های انقلاب اسلامی، در مسیر سازندگی و رفع محرومیت گام بر می‌دارد و با برنامه‌ های دولت همراه است.

در ادامه این آئین، با اهدای هدایایی از پاسداران و جانبازان حاضر در مراسم قدردانی و تجلیل شد.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد