تاریخ انتشار : دوشنبه 4 اسفند 1399 - 12:27
کد خبر : 95095

سالن باستانی و ورزشهای زورخانه ای شهید حاج قاسم سلیمانی شهر قیدار افتتاح شد

سالن باستانی و ورزشهای زورخانه ای شهید حاج قاسم سلیمانی شهر قیدار افتتاح شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ افتتاح سالن باستانی و ورزشهای زورخانه ای شهید حاج قاسم سلیمانی شهر قیدار با حضور حجه الاسلام طالبی امام جمعه قیدار ،فتح اله حقیقی استاندار ،علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان. این زورخانه  احداثی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ افتتاح سالن باستانی و ورزشهای زورخانه ای شهید حاج قاسم سلیمانی شهر قیدار با حضور حجه الاسلام طالبی امام جمعه قیدار ،فتح اله حقیقی استاندار ،علی خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان.

این زورخانه  احداثی است با حدود ۳۷۰ متر مربع مساحت و هزینه کرد اعتباری بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان افتتاح و در اختیار علاقمندان و ورزشکاران این رشته ی ورزشی قرار می گیرد.

علی خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: امروز و با افتتاح این زورخانه ۲۰ پروژه ی ورزشی در سال اخیر افتتاح شده است و این اتفاق بزرگی برای ورزش استان زنجان است.

وی همچنین افزود: بیش از ۲۳۰۰۰متر مربع سرانه ی ورزش زنجان در سال اخیر افزایش یافته است و با این افتتاح ورزش سنتی و ملی زورخانه ای نیز احیا و توسعه در استان و بویژه در قیدار خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد