تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 17:09
کد خبر : 91288

مازندران میزبان ۱۰ شهید دفاع مقدس می شود

مازندران میزبان ۱۰ شهید دفاع مقدس می شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری رسانه شهید کابلی با بیان اینکه این کار نوعی معروف است، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی شهید سردار کابلی از بین بردن فقر و محرومیت در بین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی شامگاه شنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری رسانه شهید کابلی با بیان اینکه این کار نوعی معروف است، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی شهید سردار کابلی از بین بردن فقر و محرومیت در بین مردم بود.

وی با بیان اینکه طراوت، شادی و انرژی سردار شهید مدافع حرم کابلی و شهید بلباسی برای روایتگری و انتقال مطلب دفاع مقدس ویژه بود، افزود: شهید کابلی عاشق بود و در جبهه‌های حق علیه باطل عاشقانه حضور یافت و پس از دفاع مقدس و بازنشستگی هم دغدغه حفظ خاک وطن و ناموس را داشت و به دنبال هدفش به همراه با تنها پسرش در جبهه سوریه حضور یافت.

این مسئول با بیان اینکه شهید کابلی را باید با دریچه کابلی دید، ادامه داد: تنها واژه‌ای که می‌توان برای شهدا بکار برد عشق به خدا و معامله با خداست و شهید کابلی از این دو برخوردار بود.

سردار ملکی با اشاره به میزبانی مازندران از پیکر ۱۰ شهید گمنام و با هویت در ایام وفات حضرت زینب (س) گفت: خان‌طومان پایتخت شهدای مدافع حرم است و ما در خان‌طومان ۱۶ شهید دادیم که شهید کابلی تنها بازمانده خان‌طومان است و امیدواریم بزودی پیکرش به وطن بازگردد.

وی با بیان اینکه انتخاب نام این شهید برای مرکز نیکوکاری رسانه بسیار خوب است، ادامه داد: تلاش شود تا پروژه‌های بسیار بزرگ‌تری هم در استان به نامش نامگذاری شد.

سردار ملکی گفت: شهید کابلی کسی بود که به گفته پسرش، دوست نداشت یک متر از خاک جمهوری اسلامی را اشغال کند و خیلی آسمانی شده بود و خدا او را خوب قیمت گذاشت و خرید.

این مسئول با بیان اینکه شهید کابلی جریان جنگ را زیبا، درست و صحیح روایت می‌کرد، افزود: شهید کابلی شایستگی این را داشت که مسئول انجمن راویان دفاع مقدس استان باشد.

وی با تقدیر از راه اندازی این مرکز به نام شهید کابلی و بیان اینکه دستگیری از محرومین کار خوبی است بر حفظ این کار تأکید کرد و گفت: تلاش شود با جذب نیکوکاران در این مرکز قدم‌های بلندی در حوزه نشر و احیای فرهنگ دفاع مقدس برداشته شود.

سردار ملکی با بیان اینکه جمعی از شهدای مدافع حرم در احیای هفت‌تپه نقش داشند، افزود: شهید کابلی و بلباسی نیز از احیاگران هفت‌تپه بودند و با کمک رسانه، خیران هدایت شوند تا در حوزه نشر فرهنگ خیرخواهی و نوع دوستی کار کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد