تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 8:06
کد خبر : 75963

۴۶ تیم محله‌محور طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کوهرنگ فعال شد

۴۶ تیم محله‌محور طرح حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کوهرنگ فعال شد

مرتضی زمانپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت شهرستان در خصوص شیوع کرونا زرد است و انتظار می‌رود با اقداماتی پیشگیرانه و حمایتی از مردم بتوان شیوع کرونا را تا حد زیادی مهار کرد. وی همچنین از فعالیت سه تیم نظارتی و تشدید فعالیت این تیم‌ها بر محدودیت‌های شب یلدا خبر داد

مرتضی زمانپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت شهرستان در خصوص شیوع کرونا زرد است و انتظار می‌رود با اقداماتی پیشگیرانه و حمایتی از مردم بتوان شیوع کرونا را تا حد زیادی مهار کرد.

وی همچنین از فعالیت سه تیم نظارتی و تشدید فعالیت این تیم‌ها بر محدودیت‌های شب یلدا خبر داد و گفت: سه تیم در بخش‌های مرکزی، بازفت و صمصامی فعال است.

زمانپور در خصوص سفر اخیر رییس دانشگاه علوم پزشکی استان به این شهرستان و تجهیز امکانات و تجهیزات درمانی آن نیز گفت: در این سفر مصوب شد تا برای خرید تجهیزات بیمارستان بخش بازفت اعتبار مورد نیاز درنظر گرفته شود و این مرکز درمانی در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرماندار کوهرنگ ادامه داد: تکمیل تجهیزات درمانگاه صمصامی و مورز از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی و دندانپزشکی و تامین اعتبار برای تکمیل ساختمان شبکه بهداشت شهرستان و فعال کردن تمامی بخش‌های بیمارستان چلگرد از دیگر مصوبات این سفر به شمار می‌رود.

وی وضعیت مناطق شهری و روستایی این شهرستان در پی بارش برف و باران اخیر را عادی اعلام کرد و گفت: راه‌های روستایی مسدود شده بازگشایی شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، شهرستان کوهرنگ از مناطق کوهستانی و برف‌گیر چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد