تاریخ انتشار : جمعه 29 شهریور 1398 - 11:05
کد خبر : 64305

مردم مظلوم یمن در آستانه پیروزی بر آل سعود هستند

مردم مظلوم یمن در آستانه پیروزی بر آل سعود هستند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم یمن در طول سال‌های اخیر در برابر جنایات وحشیانه عربستان و امارات افزود: در طول سالهای اخیر آل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد با اشاره به ایستادگی و مقاومت مردم یمن در طول سال‌های اخیر در برابر جنایات وحشیانه عربستان و امارات افزود: در طول سالهای اخیر آل سعود به سرکردگی امریکا و اسرائیل جنایات بزرگی بر علیه مردم یمن انجام دادند و باعث کشته و مجروح شدن هزاران زن و کودک بی دفاع شدند.

وی اظهار داشت: جبهه مقاومت اسلامی یمن و انصار اله امروز قدرتمندتر از گذشته توانسته کیلومتر ها دورتر مواضع و پالایشگاه‌های عربستان را مورد حمله قرار دهد و منافع امریکا و اسائیل را در منطقه به خطر بیندازد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: امروز عربستان و امارات  وحشت زده از مقاومت اسلامی مردم یمن هراسان است و به دنبال چاره ای برای جلوگیری از شسکت در منطقه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به نگرانی های امریکا و اسرائیل از حملات پهبادی انصار اله به پالایشگاه عربستان اضافه کرد: امروز عربستان در آستانه یک شکست سیاسی بزرگ است و منافع امریکا در عربستان به خطر افتاده است.

وی ادامه داد: عربستان به سرکردگی آمریکا برای به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع یمن هزینه های هنگفتی کرده است ولی انصار اله یمن با دست خالی آنان را در آستانه شکست قرار داده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با دست خالی در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان بیفتد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: رزمندگان و شهدا و جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس با اخلاص تمام و لبیک به ندای ولی فقیه خود پا در عرصه نبرد با دشمنان گذاشتند و شهادت نامه آنان به دست ولی فقیه امضا شد.

وی اظهار داشت: پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس مرهون خون شهدا و ایمان و اراده ملت ایران در مواجهه با دشمنان باعث شد که پیروزی نصیب ملت ایران شود.

خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به دیدار موکب داران عراقی با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: برادران عراقی در پذیرایی از زائران اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند و ثابت کردند که دوستداران واقعی امام حسین(ع) و یاران باوفایش هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: دشمنان با توطئه های خود خواستند تا پیاده روی اربعین را تحت شعاع قرار داده و با تبلیغات سو خود مردم عراق را دلسرد کنند ولی محبت ائمه اطهار مخصوصا امام حسین(ع) همه توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از موکب داران عراقی و پذیرایی از زائران اربعین تشکر کرد و فرمود: برادران و خواهران عراقی محبت خود را به امام حسین(ع) به نمایش گذاشتند.

امام جمعه بروجرد در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه بروجرد با اشاره به لزوم احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت:  امر به معروف و نهی از منکر در گان اول از ادارات دولتی و اصناف و بازاریان در بروجرد آغاز خواهد شد و همه موظف هستند شئونات اسلامی را در محل کار خود رعایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: به زودی گروههای مختلف امر به معروف و نهی از منکر از برادران و خواهران در سطح شهر بروجرد فعال و نسبت به احیای این فریضه الهی اقدام خواهند کرد.

۷۱۹۰/۷۲۷۳

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد