تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398 - 9:52
کد خبر : 54237

مسئولان در زمینه تحقق رونق تولید و تشویق تولید ملی تلاش کنند

مسئولان در زمینه تحقق رونق تولید و تشویق تولید ملی تلاش کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین حسین‌زاده فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز امروز ۱۹فروردین ماه در نشست با تعدادی از خبرنگاران، ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه با بیان اینکه شعار امسال بنام سال رونق تولید از سوی رهبر معظم

مسئولان در زمینه تحقق رونق تولید و تشویق تولید ملی تلاش کنندبه گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین حسین‌زاده فرمانده ناحیه عشایری اصلاندوز امروز ۱۹فروردین ماه در نشست با تعدادی از خبرنگاران، ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه با بیان اینکه شعار امسال بنام سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، افزود: شعار رونق تولید با اقدام عملی و جدی مردم و مسئولان کشور تحقق می یابد.

وی ترویج گفتمان رهبر انقلاب را وظیفه‌ همگانی دانست و تصریح کرد:از مهم‌ترین وظایف بسیج در این راستا تبیین و ترویج فرهنگ تولید در جامعه است که با همکاری حوزه ها، پایگاههای بسیج و حلقه‌های صالحین تلاش خواهد شد.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت:تولید اگر چنانچه به راه بیفتد، هم می‌تواند مشکلات معیشتی را حل کند، هم می‌تواند استغناء کشور از بیگانگان و دشمنان را تأمین کند و هم می‌تواند مشکل اشتغال را برطرف کند.

حسین زاده با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان بر علیه کشورمان گفت:امسال همه باید دست در دست هم دهند تا با رونق تولید، توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی با تاکید بر نقش موثر مسئولان در راستای تحقق شعار سال گفت: مسئولان باید در زمینه تحقق رونق تولید، تشویق تولید ملی، جلوگیری از واردات بی‌رویه و حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی بسیار تلاش کنند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری نقش مردم و عشایر را در مصرف تولیدات ملی و کالای ایرانی در راستای رونق تولید بسیار موثر دانست و گفت:جامعه عشایری استان اردبیل یکی از موثرترین و کارامدترین قشر جامعه در راستای تحقق شعار امسال و اقتصاد مقاومتی است بطوری که در بخش‌های مختلف اقتصادی ازجمله فرآورده‌ های دامی، کشاورزی، زنبورداری، صنایع‌دستی و غیره نقشی بسیار مهمی دارند.

انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد