تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 مرداد 1397 - 15:09
کد خبر : 37602

بیش از ۲ هزار پرونده برای واحدهای صنفی متخلف فارس تشکیل شد

بیش از ۲ هزار پرونده برای واحدهای صنفی متخلف فارس تشکیل شد

محمدمهدی عرب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه در ۴ ماهه نخست امسال ۶۷ هزار و ۶۷۹  مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان فارس انجام شده است، اظهار داشت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۲۰۲۸ پرونده تخلف شده است. معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه ارزش

محمدمهدی عرب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه در ۴ ماهه نخست امسال ۶۷ هزار و ۶۷۹  مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان فارس انجام شده است، اظهار داشت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۲۰۲۸ پرونده تخلف شده است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۴ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال بوده است، افزود: عدم درج قیمت، گران‌فروشی و تقلب در کسب بیشترین موراد تخلف را داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد شکایات مردمی که به صورت حضوری و تلفنی اعلام شده  2773 مورد بوده که به تمام آنها در اسرع وقت رسیدگی شده است.

عرب در مورد تعداد بازرسی‌های انجام شده در شهر شیراز نیز گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۵ هزار و ۱۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شیراز انجام شده که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۷۰۷ پرونده تخلف شده است.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان فارس با بیان اینکه ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده یک میلیارد و  936 میلیون ریال بوده است، افزود: گرانفروشی، عدم درج قیمت و حراج غیرقانونی بیشترین موراد تخلف را در بین واحدهای صنفی شیراز داشته‌اند.

وی در مورد تعداد شکایات مردمی از اصناف شیراز نیز خاطرنشان کرد: تعداد شکایات مردمی که به صورت حضوری و تلفنی اعلام شده ۱۰۲۱ مورد بوده که به تمام آنها در اسرع وقت رسیدگی شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد