تاریخ انتشار : یکشنبه 31 تیر 1397 - 11:37
کد خبر : 37282

۱۹ هزار تسهیلات ازدواج به متقاضیان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد‌

۱۹ هزار تسهیلات ازدواج به متقاضیان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد‌

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، طهماسب شیروانی ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: از مجموع جمعیت ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفری استان در سال ۹۵ بیش از ۲۴۶ هزار را جوانان تشکیل می‌دهند. وی با اشاره به

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، طهماسب شیروانی ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: از مجموع جمعیت ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفری استان در سال ۹۵ بیش از ۲۴۶ هزار را جوانان تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به ثبت ۹ هزار و ۸۸۶ واقعه ازدواج در استان و در سال ۹۵، افزود: سال گذشته ۸ هزار و ۴۷۵ واقعه ازدواج و یک هزار و ۴۰۳ مورد طلاق در استان ثبت شد به گونه ای که با توجه به این آمار و نرخ ۱۷ درصدی طلاق به ازدواج استان دومین استان کم طلاق کشور است.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: میانگین سن ازدواج در استان و در سال ۹۶ بین آقایان ۲۹.۱۲ و خانم‌ها ۲۴.۰۷ و سن طلاق نیز در آقایان ۳۵.۷۶ و در خانم‌ها ۳۰.۸۲ بود.

شیروانی به پرداخت ۱۹ هزار و ۶۷۴ فقره تسهیلات ازدواج در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: در ۳ ماهه ابتدای امسال نیز ۷ هزار و ۱۵۹ نفر متقاضی به بانک معرفی شدند و ۵۶ درصد آنها تسهیلات را دریافت کردند.

وی به اشاره به برگزاری ۲۱۵ کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی برای ۲ هزار و ۹۴۷ نفر در سال گذشته، تصریح کرد: در ۳ ماهه ابتدای امسال نیز ۷۶ کارگاه آموزشی در زمینه ازدواج در استان برگزار شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به ثبت ۲ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج در شهرکرد، گفت: برای حمایت از طرح‌های فرهنگی سمن‌ها در حوزه ازدواج و تعالی خانواده در سال گذشته مبلغ ۷۰ میلیون تومان اختصاص یافت.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد