تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 خرداد 1397 - 11:33
کد خبر : 33387

کشف دارو‌های غیرمجاز در استان زنجان/ کامیون حامل قاچاق کالا در زنجان توقیف شد

کشف دارو‌های غیرمجاز در استان زنجان/ کامیون حامل قاچاق کالا در زنجان توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند یک دستگاه کامیون بنز را در اتوبان زنجان- قزوین

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی ماموران پلیس آگاهی استان زنجان موفق شدند یک دستگاه کامیون بنز را در اتوبان زنجان- قزوین شناسایی کنند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران با ایجاد ایست و بازرسی در این محورها یک دستگاه کامیون را متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: ماموران پس از توقیف این خودرو در بازرسی از آن ۱۱۹ هزارو ۹۰۰ عدد انواع دارو غیر مجاز و قاچاق تعداد ۵۳۸ لوازم بهداشتی و ۱۶ هزارو ۸۵۸ بسته شکلات خارجی قاچاق ، را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف شده بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است، گفت :متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار آزادی با اشاره به تشدید مبارزه با قاچاق کالا گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد واین فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

کشف بیش از ۱۵۹ هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف بیش از ۱۵۹ هزارو نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه پژو پارس توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماهنشان خبر داد.

وی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماهنشان موفق به توقیف محموله ای از سیگارتهای خارجی قاچاق شدند.

سردار آزادی افزود: ماموران حین کنترل خودرو های عبوری در محور دندی به یک دستگاه پژو پارس حامل کالای قاچاق مشکوک و در بازرسی از آن تعداد ۱۵۹ هزارو ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق را کشف کردند.

وی تصریح کرد: سودجویان قصد داشتند این تعداد سیگار قاچاق را که از طریق مبادی غیرقانونی وارد استان کرده بودند، به طور غیرمجاز در بازار داخلی به فروش برسانند،که ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری دو متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد