تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 11:40
کد خبر : 144703

سپاه در پروژه‎‌های عمرانی رقیب بخش خصوصی نیست

سپاه در پروژه‎‌های عمرانی رقیب بخش خصوصی نیست

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش بزرگ اقتدار بسیجیان که صبح چهارشنبه در محل سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، ضمن قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه و بسیج خانه مردمی است و همه

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی در همایش بزرگ اقتدار بسیجیان که صبح چهارشنبه در محل سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، ضمن قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه و بسیج خانه مردمی است و همه مهمانان در واقع امروز وارد خانه خود شده‌اند.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به نام سپاه صاحب‌الامر (عج) گفت: با توجه به اینکه در میان همه سپاه‌های استانی سپاه قزوین مزین به این نام است امیدواریم سپاه محل تربیت لشگر حضرت حجت (عج) باشد.

وی مطرح کرد: به منظور گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه برنامه‌ریزی شده که همایش بزرگ امروز، رزمایش بزرگ جهادگران با توجه به حضور ۱۰۸۳ گروه جهادی در استان و افتتاح پروژه‌های عمرانی بخشی از این برنامه‌ها بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین مطرح کرد: در حوزه عمرانی و سازندگی کشور، سپاه و بسیج هرگز رقیب پیمانکاران نبوده‌اند بلکه در مناطق سخت و صعب‌العبور پروژه‌ها را به جهت خدمت به مردم می‌پذیرند تا مردم در دورترین و محروم‌ترین نقاط از خدمات انقلاب محروم نشوند.

سردار آتانی تصریح کرد: توسط بسیج و سپاه پروژه بزرگ و در تراز ملی در استان صورت گرفته است و با توجه به اینکه کل هزینه‌ها ۳۱۰ میلیارد تومان بوده مردم هم در آن مشارکت کرده و قریب به ۶ میلیارد تومان مشارکت مردمی در این پروژه‌ها صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تأمین آب شرب و کشاورزی در روستاها و ساخت پل و راه‌ها به صورت محدود و خدمات سلامت و تأمین زیر ساخت‌های اشتغال‌زایی از جمله فعالیت‌های ما بوده است.

این مسئول یادآور شد: ساخت و تأثیر بیش از ۱۶۵ واحد مسکن در استان و با عملیاتی کردن بیانات رهبر معظم انقلاب در خارج از استان از جمله سی سخت، کرمانشاه و گرگان نیز از جمله خدمات بوده است و با افتخار میگوییم سپاه قزوین از جمله پیشتازان این خدمات دهی به مردم در سراسر کشور است.

رفیعی آتانی توضیح داد: پس از شیوع کرونا و با فرمان رهبر انقلاب مردم به سپاه اعتماد کرده و بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان در اختیار سپاه قرار دادند تا به دست مردم آسیب دیده از کرونا و مستضعف برسانیم.

وی افزود: در موضوع کرونا تزریق بیش از ۹۰ هزار دز واکسن، برپایی اولین مرکز واکسیناسیون شبانه روزی، در اختیار قرار دادن درمانگاه پاکروان و انجام بستری‌های سرپایی و اعزام پزشک و کادر درمان به جلوی درب خانه‌ها برای افرادی که امکان حضور در مراکز بهداشتی را نداشتند نیز از فعالیت‌های ما بود.

سردار رفیعی در خاتمه گفت: به نمایندگی از بسیجیان میگوییم ما آماده‌ایم با اعتماد به خدا و پشتیبانی مردمی با افزایش آمادگی رزمی فرمان رهبرمان را در ایران و عالم هر جا که اراده کند اجرا کنیم و با شعار لبیک یا حسین در رکاب خواهیم بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد